Srdečne Vás pozývame na semináre, ktoré sa uskutočnia po celom Slovensku vždy v 23 okresných a krajských mestách s názvom "KVALITA, ZNÍŽENÁ AKOSŤ A REKLAMÁCIE" v termínoch od 10.10.2011 do 11.11.2011
Vždy o 15:00 hod po skončení seminára sa uskutoční bezplatná prezentácia jediného software dostupného v SR na kompletné riešenie reklamácií www.reklamacie.sk
• 10.10.2011 : Trenčín, PENZIÓN NA SIHOTI, Jiráskova 5, seminárna miestnosť
• …
Nová internetová služba reklamacie.sk uľahčuje vybavenie reklamačného procesu pre podnikateľov.
Aplikácia je dostupná online cez internetový prehliadač a prístup sa dá získať vo zvýhodnenom 12-mesačnom balíku za poplatok. K dispozícii je aj 30-dňová skúšobná verzia, v ktorej nájdete všetky funkcie bez obmedzenia.
Systém dokáže evidovať každú reklamáciu a poskytuje prehľadné štatistiky. Zobrazuje kedy a prečo bol výrobok reklamovaný. K dispozícii je aj prehľad o…
Európski spotrebitelia budú mať v budúcnosti právo na vrátenie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetu v rámci EÚ do dvoch týždňov, dnes schválil Európsky parlament takúto smernicu. Stanovuje tiež nové predpisy o poskytovaní informácií, ktoré dávajú on-line predajcom povinnosť uvádzať presné informácie o celkovej cene tovaru, jeho popise a o kontaktných údajoch predajcu. „Chceli sme, aby sa regulácia zaoberala hlavne internetovým predajom a zmluvami uzatváranými na diaľku, keďže…
Kým Česi využili zákon, aby si z eshopov urobili požičovne, slovenské obchody podobné pokusy ani nezaznamenali.
V Česku začali spotrebitelia používať právny fígeľ, aby ušetrili na dovolenke, no zároveň mali poruke najmodernejšiu techniku. Fotoaparáty či stany si kupujú cez internet a po návrate z dovolenky tovar vrátia bez uvedenia dôvodu. Tamojší Občiansky zákonník im na to dáva 14 dní. Napríklad internetovému obchodu Alza.cz sa vracia tri až päť percent sezónneho tovaru, kam patria…
(1) Predávajúci je povinný spotrebiteľa riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv. Reklamačný poriadok musí byť na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.
(2) Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo na určenom mieste; to neplatí, ak je na vykonanie opravy…